У 2022-2023 роках китайскі електромобілі переживають небачений раніше сплеск популярності у всьому світі. Їх активно купують у всій Європі, США і, звичайно, в Україні. Одним із найпомітніших електричних кросоверів з Китаю є BYD Tang , що вміло поєднує гарний запас ходу, динаміку, простір та доступну ціну.
Представлений на автосалоні в Гуанчжоу у 2018 році, BYD Tang EV є на ринку вже 3,5 роки, і, враховуючи його вражаючі показники продажів, було неминуче оновлення, щоб зміцнити його позиції перед появою нових конкурентів.
У квітні 2022 року дебютував покращений BYD Tang EV 2022 року випуску , який отримав цілих 730 км дальності ходу, потужне візуальне та технічне оновлення.
Чим відрізняється новий Byd Tang 2022: ключові зміни
Стрибок дальності ходу до 635 і 730 км замість колишніх 505 і 565 км
Акумуляторна батарея зі збільшеною ємністю 108,8 кВтг у топовій версії
Пікова потужність зарядки 170 кВт замість 110 кВт (10 хвилин зарядки додають 140 км шляху)
Прискорення від 0 до 100 км/год лише за 4,4 секунди (топова модель)
12,8-дюймовий плаваючий сенсорний екран, що обертається, і 12,3-дюймова повністю цифрова приладова панель
Інтелектуальна мережева система DiLink 4.0 (5G), оновлені функції DiPilot ADAS та проекційний дисплей W-HUD
Нове 6-місне компонування (2+2+2) як альтернатива салону на 7 місць
Стильний сучасний дизайн та агресивна передня частина
Великі 20-дюймові та 21-дюймові легкосплавні диски
BYD Tang 2022 в наявності в Україні
2022 BYD TANG AWD (повний привід, 108,8 кВт•год, запас ходу – 635 км)
Ціна $57,200
Новий BYD Tang 2022 можна купити в Україні : компанія Auction Auto пропонує електромобіль на замовлення та в наявності. Правда, машини швидко купують, так що уточнюйте актуальні позиції по телефону.
Зовнішній дизайн Byd Tang 2022: більш агресивний, спортивний стиль
Екстер'єр BYD Tang EV 2022 має характерний візуальний стиль, завдяки якому авто миттєво впізнається як електромобіль. У нього помітно чистіша передня частина в порівнянні з ДВЗ-версією. Команда дизайнерів BYD замінила велику шестикутну решітку радіатора закритою поверхнею, що покращило аеродинаміку і, отже, запас ходу. Іншими змінами в передній частині є спортивний бампер з більш агресивними зовнішніми частинами, горизонтальна планка на всю ширину, що переходить у бічні вентиляційні отвори, і більш високий нижній повітрозабірник.
Більш м'яка та типова для електромобілів передня панель робить BYD Tang EV 2022 привабливим для клієнтів, що відмовляються від автомобілів з бензиновим двигуном. Тут стоять інтелектуальні LED фари, що адаптують освітлення до поточних зовнішніх умов. Красиві такі, з підсвічуванням: здалеку навіть нагадують лазерні фари.
З обох боків новий Tang EV оснащений новими легкосплавними дисками. У задній частині більш спортивний бампер із зміненим розташуванням світловідбивачів, чорними плавцями та невеликими вертикальними повітрозабірниками підкреслюють стильний зовнішній вигляд.
Задні ліхтарі дуже гарно горять у темряві, формуючи дуже потужний та стильний вигляд із цього ракурсу. Є додатковий стоп-сигнал, який привертає увагу під час їзди та гальмування в пробках, на світлофорах. Автомобіль безперечно приваблює погляди.
Розміри Tang EV 2022 такі: електрокар має довжину 4900 мм, ширину 1950 мм та висоту 1725 мм. Великий стильний SUV, і до того ж досить незвичайний - безумовно, виділяється в загальному потоці. Такі агресивні, спортивні ребра на капоті - виглядає дуже симпатично. Він пропонується у різних кольорах – білий, синій, червоний, сірий.
Наживо рестайлінговий Tang — ще шикарніший. Якщо вас цікавить електромобіль, радимо приїхати в Auction Auto подивитися на власні очі.
Салон Byd Tang 2022: 15,6-дюймовий дисплей, максимум регулювань сидінь, автопарковка
Електричний кросовер Tang EV 2022 року відрізняється переробленим інтер'єром, що складається з більш гладкої та плавної приладової панелі, двоспицевого кермового колеса, нових вентиляційних отворів та оновленої центральної консолі. 15,6-дюймовий сенсорний центральний дисплей замінив 12,8-дюймовий блок . Дуже якісний дисплей від Huawei: хороша картинка, швидке реагування на дотики та команди.
5 крутих фішок у салоні BYD Tang 2022
Система автопаркування з камерою 360 градусів та 3D візуалізацією
Масаж 1 та 2 ряду сидінь (5 режимів), підігрів та вентиляція
Проекція даних на лобове скло (дисплей W-HUD)
Регулювання сидінь (по нахилу, вперед, назад, вище, нижче, підкачування попереку, бічних подушок)
Камера в салоні та штатний мікрофон BYD для караоке
Поєднання двох останніх функцій дає можливість знімати відео для Instagram прямо в машині : співаєте, записуєте на відео і відразу викладаєте в соціальні мережі. Всім функціоналом дуже зручно керувати із сенсорного центрального екрану.
Кермо оброблене шкірою, є електрорегулювання по висоті та вильоту. Саме колесо досить тонке.
Зліва від водія встановлений датчик, який відстежує стан водія (його втому) і вміє впізнавати його в обличчя: у потрібний момент посуває сидіння та надає доступ до функцій. Загалом повноцінний Face ID. Картку навігації тепер можна виводити безпосередньо на панель приладів для зручності. Праворуч великий бардачок, зовні обтягнутий тканиною. Є прикурювач на 12 вольт, а також USB та type-c.
Реверсивна зарядка пристроїв йде в базовому комплекті: просто вставляєте телефон або ноутбук в отвір і заряджається. Можна все підзарядити, доки їдете в офіс або на зустріч.
Також у комплекті йде штатний мікрофон BYD: можна співати караоке . Любителі повеселитися будуть вдячні за таку нагоду, коли хочеться відпочити і трохи розважитися. 12 динаміків аудіосистеми розкидані по всьому салону.
Екран просто здоровенний: можна дивитися кіно, кліпи, новини. Зручно обертається: залежно від цілей та настрою можна поставити портретну чи альбомну орієнтацію. ОС - Android, можна встановлювати будь-які програми.
Ще одна велика зміна всередині - це нове додаткове компонування сидінь, орієнтоване на клієнтів, які шукають додатковий комфорт. BYD пропонує Tang EV 2022 з новим компонуванням сидінь 2+2+2 з окремими сидіннями в другому ряду . 6-місна версія оснащена окремими сидіннями з електрорегулюванням, масажем, вентиляцією та підігрівом (капітанські крісла). Посадка зручна, можна добре провалитися та відпочити у дорозі. У другому ряду є сенсорне управління кліматом, заховані два підсклянники, два зарядні порти та місце для фіксації смартфона.
По матеріалам обробки та збірці. На дверях і панелях попереду використовується переважно м'який шкірозамінник, алюміній, м'який пластик, а сидіння — шкіра Наппа. Дуже все акуратно, ніде жодної ниточки ви не знайдете. Збірка відмінне: нічого не хрумтить при контакті, під час їзди ніяких сторонніх шумів. Хороша шумоізоляція, як у honda або toyota: у салоні досить тихо, не доводиться підвищувати голос під час їзди.
Третій ряд ідеально підійде для дітей. Або його можна скласти та отримати величезний багажник.
Як завжди, BYD радує увагою до зручності: багажник легко відкривається ногою, без допомоги рук - дуже зручно, коли в руках пакети, сумки чи обладнання. Функція не гальмує, відчиняє багажник чітко, з першого разу.
У салоні дуже гарне підсвічування: воно змінюється в залежності від режиму їзди, але можна вручну міняти під настрій або музику.
Нагорі величезний панорамний дах, є повноцінний люк; 11 подушок безпеки; є також запис відео та фото з камери (128 Гб пам'яті); інтелектуальна мережева система DiLink 4.0 (5G), оновлені функції DiPilot ADAS – інші визначні особливості нового Tang EV.
Продуктивність BYD Tang 2022, запас ходу та характеристики
Технічні характеристики китайського електромобіля BYD Tang 2022 вражають:
Компонування: 2WD / 4WD
Споживання енергії: 15,6 кВтг на 100 км/17,6 кВтг на 100 км
Дальність ходу (CLTC): 635 км/730 км
Потужність двигуна: 517 к.с. (380 кВт) у топ-версії
Крутний момент: 700 Нм у топ-версії
Час розгону: 0–100 км/год: 4,4 секунди у топ-версії
Клієнти Auction Auto можуть купити BYD Tang EV 2022 року у варіантах з одним двигуном 2WD та з двома двигунами 4WD, які забезпечують запас ходу 730 км та 635 км відповідно. Це значне покращення порівняно з показниками запасу ходу попередньої моделі 565 км (2WD) та 505 км (4WD).
Стандартний варіант BYD Tang з одним двигуном споживає 15,6 кВтг на 100 км, а розширений - 17,6 кВтг на 100 км. Останній використовує комбінацію двигуна потужністю 180 кВт і двигуна потужністю 200 кВт і може розганятися від 0 до 100 км/год лише за 4,4 секунди . Обидва електромотори видають по 350 Нм крутного моменту. Тобто в цілому ми отримуємо крутного моменту 700 Нм і 380 кВт потужності (517 кінських сил). Це просто божевільний результат! І насправді машина їде як ракета, враховуючи її вагу та габарити (4 900 довжину, 1950 завширшки і 1725 заввишки; колісна база 2820 мм). Tang - досить великий автомобіль, дуже важкий, але два потужних електромотора дозволяє йому впевнено нестися в потоці. Це вражає. У топовій версії у вас є повний привід.
Підвіска: mcpherson спереду та багатоважельна ззаду. Досить жорстка підвіска але з гарною керованістю. Під час руху та паркування габарити не відчуваються. Кліренс BYD Tang 2022 виглядає переконливо: від порогу до землі відстань близько 30 сантиметрів.
Гальма brembo, дуже добре вентильовані та перфоровані. Гальмівний шлях – 33 метри, і це чудовий результат як для кросовера такого розміру.
Під капот електромобілі ми лазимо рідко, проте: у BYD Tang є газові упори, що дозволяють підтримувати кришку капота у відкритому положенні. Це може знадобитися при ремонті та технічному обслуговуванні.
Батарея та зарядка BYD Tang 2022: потужність до 170 кВт, 140 км всього за 10 хвилин
У оновленому Tang використовується акумуляторна батарея Blade ємністю 108,8 кВтг, що складається з елементів LFP. Завдяки набагато більшому акумуляторному блоку BYD Tang EV 2022 забезпечує запас ходу до 730 км.
На додаток до значно збільшеного запасу ходу, Tang EV 2022 року підтримує швидку зарядку постійного струму з набагато вищою швидкістю. У той час як пікова потужність попереднього Tang EV становила 110 кВт, нова модель підтримує зарядку до 170 кВт. Усього 10 хвилин зарядки додадуть до 140 км запасу ходу. Зарядка 20-100 відсотків займе 1 годину у швидкому режимі (повільна – 12 годин, можна вдома ставити на ніч).
Це дуже економічна машина: у спокійному режимі 27-28 кВтг на 100 кілометрів пробігу . Коли стоїш у пробці, відчуття ніби заряд взагалі не витрачається. При тому, що фоном працює безліч функцій, включаючи масаж, дисплеї, клімат.
Підсумок огляду BYD Tang 2022 з Китаю: відгуки експертів
BYD Tang 2022 року — серйозний конкурент для німецької трійки ( Audi , Mercedes-Benz , BMW ) і Tesla . Якщо порівняти ціну та можливості цього китайського електромобіля , кожен із західних грандів здасться вам застарілим і невиправдано дорогим.
З мінусів - жорстка підвіска mcpherson, у всьому іншому - ТОП. Спортивні показники їзди, передові технології, якісна збірка та гарне оздоблення салону. Запас ходу - 635 км або 730 км в залежності від версії, можна доїхати куди завгодно. Навіть якщо не вірити "китайському" циклу вимірювань дальності, влітку Tant 2022 реально проїде 500 км, взимку чесні 400 км.
Комфортна велика містка машина з дорогими опціями на зразок масажу сидінь у двох рядах. Візьміть всі ці функції і засуньте в якийсь бензиновий кросовер - буде преміум-клас. А тут автомобіль фантастично напханий опціями, але ціна цілком бюджетна.
Інтелектуальна безпека на висоті: Tang 2022 проходить усі тести з максимальною оцінкою - як у Китаї, так і Європі (нагадаємо, Tang офіційно продається в Норвегії, наприклад).
Обговорення